Tekstgrootte
| Groep 1-2A | Brenda van Baar | ma-di-wo |
| Merel Maarssen | do-vr | |
| Groep 1-2B | Esther Verhoef | ma-wo-do-vr |
| Peter Visser | di | |
| Groep 1-2C | Ilana Bakkum | ma t/m vr |
| Groep 1-2D | Jeannette Otte | ma t/m wo |
| Peter Visser | do-vr | |
| Groep 1-2E | Lisanne Ruitenberg | ma-di-wo |
| Eveline Mooibroek | do-vr | |
| Groep 3A | Wineke van Dorst | ma t/m vr |
| Groep 3B | Carla Eriks | ma-di-wo |
| Kirsten van Wijngaarden | do-vr | |
| Groep 4A | Stan Romijn | ma t/m vr |
| Groep 4B | Laura van Zandvliet | ma-vr |
| Linda Tamis | di t/m do | |
| Groep 5A | Meta Opdam | ma t/m wo |
| Ilse IJtsma (Marloes Stapelkamp) | do-vr | |
| Groep 5B | Nadia van Vliet | ma-wo-do-vr |
| Adriënne Portegies | di | |
| Groep 6A | Rafel Bakker | ma t/m vr |
| Groep 6B | Adriënne Portegies | ma |
| Ellis Hienkens | di t/m vr | |
| Groep 7A | Ismail Karatas | ma t/m vr |
| Groep 7B | Kim van Dijk | ma-di-do-vr |
| Tim Koelink | wo | |
| Groep 8A | Lieke Fatels | ma t/m vr |
| Groep 8B | Robert Malestein | ma t/m wo |
| Sophie Veldt | do-vr | |
| Studio Anne Frank | Laura van Zandvliet | do |
| Onderwijsassistent | Esther Koot-Liefting | ma-di |
| Soraya Sevillano Lammers | ma-di | |
| Flexibele Schil | Peter Visser | ma |
| Tim Koelink | do-vr | |
| Marloes Stapelkamp | ma-di-wo | |
| Diana Verhoef | di-do | |
| Merel Maarssen | wo | |
| Marieke Veldt | ma | |
| Brenda van Baar | vr | |
| Nadia van Vliet | di | |
| Ilse IJtsma | di | |
| Vakdocent gym | Rob Loobuyck | ma-di |
| Robert Malestein | do-vr | |
| Administratief medewerker | Sarah Coster | wo-do |
| Conciërge | Ron Bos | ma-di-do-vr |
| Vrijwilligers | Linda ten Bras | ma-wo-vr (ochtenden) |
| Irene de Jonge | ma-wo (ochtenden) | |
| Linda Molenaar | ma-wo-vr (ochtenden) | |
| Bouwcoördinatoren | Stan Romijn - onderbouw | |
| Robert Malestein - bovenbouw | ||
| Zorgcoördinatoren | Kirsten van Wijngaarden - onderbouw | ma-di |
| Sophie Veldt - bovenbouw | ma-di | |
| Directie | Mariëlle Schipper | ma-di-do-vr |
| Kim Savenije - adjunct | di-wo-do | |